Algemene tips/geluk/klagen

the school of life

Dit keer een korte Jitstips want eigenlijk heb ik helemaal geen tijd om iets te schrijven. De laatste weken voor de zomervakantie zijn altijd enorm druk en ik voel me vaak gestressed en niet toereikend. Wat mij dan helpt is het kijken naar de filmpjes via de facebookpagina the school of life. Bij “the school of life” worden alledaagse problemen en filosofische vraagstukken op een hele simpele en leuke manier uitgelegd.

Mijn tip voor vandaag: kijk af en toe zo’n filmpje om tot zelfinzicht en inzicht in de wereld om ons heen te komen. De filmpjes vind ik erg leuk gemaakt en de stem is heel prettig om naar te luisteren. Ze duren niet lang en gaan echt ergens over.

Zoals deze over de zin van het leven:

of deze over de gedachte dat je misschien een saai persoon bent:

Ook leuk: hoe praat je op een goede manier over jezelf:

Waarom is het zo moeilijk in het ‘heden’ te leven:

Je mag er zijn en hoe bereik je het dat je dat zelf ook denkt:

en tot slot deze over wie je eigenlijk zelf bent:

Er zijn er nog veel meer als je bij YouTube invult “school of life” intikt. Veel plezier ermee.

 

 

One thought on “the school of life

  1. Whahahaha en vlak voor ik naar mijn werk ga vandaag, denk jij dat ik ze allemaal ga kijken, rustig aan waar mogelijk, neem je tijd, we zien je vanzelf wel weer verschijnen!

    X

    Like

Geef een reactie

